Hjælpecenter
Spar 10% på din første ordre med koden: ILOVEWOOD ♡
×

SHOP STRUKTURBRIKKER ♡ OM OS POINT ♡ BLIV AMBASSADØR KONTAKT

HJÆLPECENTER

 

Chat med os
Chattens åbningstider
Mandag - Fredag 
09:00-15:00

E-mail os
Vi besvarer hurtigst muligt
Info@woodenfactory.dk 

 

De oftest stillede spørgsmål og svar. 
Find et svar på dit spørgsmål nedenfor. 

♡ Hvordan sporer jeg leveringen af min ordre? 
Er din pakke afsendt med DAO/Coolrunner modtager du en besked fra DAO når din pakke er indleveret og igen når den er klar til afhentning. Ønsker du et trackingnummer, er du velkommen til at kontakte os. 
Ved Postnord brev, er det ikke muligt at spore din ordre. 

♡ Hvordan annullerer jeg min ordre? 
Hvis du ønsker at annullere din ordre, er det muligt at gøre dette inden den er afsendt fra os. For at annullere en ordre, skal du blot kontakte os på mail med dit ordrenummer, hvorefter vi vil annullere ordren hvis den endnu ikke er afsendt. 

♡ Hvordan returnerer jeg en vare? 
Hvis du vil returnere en vare, så kan du nemt fortryde dit køb og sende varen retur til os. Når du modtager varen, har du 14 dage til at fortryde i (Læs mere i vores handelsbetingelser). Dette kan du gøre ved at sende os en mail til info@woodenfactory.dk. Herefter har du yderligere 14 dage til at få sendt varen til os. Før du sender varen skal du være opmærksom på, at den skal være i væsentligt samme stand og mængde, som da du modtog den. Varerne skal desuden leveres tilbage intakt i den originale emballage. Manglende eller beskadiget original emballage kan resultere i, at fortrydelsesretten bortfalder. Når du fortryder dit køb, står du selv for returfragten. Det er dit ansvar at sørge for at pakke varerne forsvarligt ind, så de ikke går i stykker på vej til os. Det er vigtigt at du får dokumentation på, at din vare er afsendt, så du kan efterlyse den, hvis den ikke når frem til os. Tilbagebetaling sker hurtigst muligt efter vi har modtaget varen og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for fortrydelsesretten. Vi kontakter dig, så snart vi har behandlet sagen. Hvis der startes en refundering, vil du modtage pengene efter 2-5 bankdage på den betalingsmetode, du anvendte ved købet. 

Konto & ordre
♡ Hvordan logger jeg ind på min konto?
Klik på “Log ind” i bunden af siden. Herefter kan du logge ind med din mail og adgangskode. Hvis du har glemt din adgangskode, kan du anmode om en ny. 

♡ Hvordan køber jeg en vare? 
Hvis du vil købe en vare, så klik på knappen “Tilføj til kurv” under varens beskrivelse. Herefter tilføjes varen til kurven og du kan vælge at “Gå til kurv”  for at gå til checkout.  Indtast leveringsadresse, vælg leveringsmetode og accepter handelsbetingelserne for at gå til betaling. Når du har gennemført betalingen, har du købt din vare. 

♡ Kan jeg ændre i min ordre efter jeg har bestilt den?
Når bestillingen er gennemført, er det ikke længere muligt at ændre din ordre. Hvis du har lavet en fejlbestilling, kan du annullere ordren hvis den ikke allerede er afsendt. 

♡ Hvordan annullerer jeg min ordre?
Hvis du ønsker at annullere din ordre, er det muligt at gøre dette inden den er afsendt fra os. For at annullere en ordre, skal du blot kontakte os på mail med dit ordrenummer, hvorefter vi vil annullere ordren hvis den endnu ikke er afsendt. Ved personlige ordre må behandlingen af ordren ikke være påbegyndt. I så fald kan ordren ikke annulleres. 

♡ Hvor er min ordrebekræftelse?
Du finder din ordrebekræftelse på den mail du angav ved bestilling. 

Betaling
♡ Hvordan kan jeg betale for min ordre?
Du kan betale med de kreditkort, der er listet i footeren på siden, MobilePay, Applepay og Anyday samt bruge dine opsparede point som betaling. Vi kan også sende dig et betalingslink. I så fald bedes du kontakte os. 

♡ Hvornår trækker I pengene? 
Når du har lagt en ordre, bliver beløbet reserveret på dit kort. Vi hæver først pengene, når din vare sendes afsted. Hvis du annullerer din ordre, vil din reservation blive ophævet inden for få bankdage. Hvis det kun er en del af din ordre du annullerer, kan reservationen inden for 30 dage afhængigt af din betalingsudbyder. 

♡ Hvordan godkender jeg min kortbetaling med NemID? 
På grund af de nye EU-sikkerhedskrav til handel online, kan du i nogle tilfælde komme ud for at skulle godkende dit køb med NemID eller SMS-kode. Hvis du godkender dit køb med NemID, skal du indtaste dit brugernavn og adgangskode til dit NemID, hvorefter du kan godkende med NemID nøgleapp eller nøgleviser. Det fysiske NemID papkort kan ikke længere bruges til at godkende køb online. Hvis du ikke allerede har NemID app'en, kan du finde den der, hvor du normalt henter andre apps. Er du endnu ikke ejer af en smartphone eller en tablet, kan du anvende NemID-nøgleviseren. Nøgleviseren er et supplement til dit nøglekort. Kontakt Nets for at høre mere. 
Du kan også godkende dit køb via SMS. Her vil du modtage en engangskode, som du skal taste sammen med en personlig kode. For at bruge denne funktion, kræves det at du har dit telefonnummer tilknyttet til dit betalingskort og at det er verificeret med NemID. Du kan altid kontakte NemID's support for yderligere instruktioner. 

♡ Kan jeg købe min ordre på afbetaling? 
Vi tilbyder Anyday som delbetalingsløsning. Med Anyday kan du dele din betaling op. Du betaler første afdrag når varen leveres, og det resterende beløb betales af over de følgende 3 måneder. Anyday er gratis for dig, så længe du betaler til tiden. Med Anyday får du en konto, som du kan anvende ved alle webshops, der tilbyder betaling gennem Anyday. Læs vilkår for Anyday her: https://www.anyday.io/terms-conditions/shopper

♡ Kan jeg betale med gavekort? 
Du kan sagtens betale med gavekort, der er udstødt af os.

♡ Hvordan fungerer point? 
Optjen 5% i point når du shopper hos os. Køber du for 100kr. modtager du 5 point. 1 point svarer til 1kr. i rabat, som du kan bruge på din næste ordre. For at optjene point skal du oprette en bruger. Du kan se dine point i din profil. Det koster dig ikke ekstra at få point og du hverken opretter eller binder dig til et abonnement. Pointene kan ikke veksles til kontanter og udbetales heller ikke hvis Woodenfactory lukker eller overdrages. 

Levering
♡ Hvordan sporer jeg leveringen af min ordre? 
Du modtager en besked fra DAO når din pakke er indleveret og igen når den er klar til afhentning. Ønsker du et trackingnummer, er du velkommen til at kontakte os. Ved Postnord brev, er det ikke muligt at spore din ordre. 

♡ Hvilke leveringsmetoder kan jeg vælge?
Vi tilbyder levering med DAO til en pakkeshop nær dig, for at holde udgifterne til levering nede. I nogle tilfælde afsendes varen med BRING, PostNord eller GLS. 
 
♡ Hvornår bliver min ordre afsendt? 
Vi sender din ordre afsted inden 1 - 4 hverdage. Ved personlige ordre kan der gå op til 10 hverdage. 

♡ Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget min ordre? 
Hvis du ikke modtager din ordre inden for den oplyste leveringstid, kan der være forsinkelser ved fragtselskabet. Vi kan derfor efterlyse din pakke, hvorefter der kan forventes ekstra leveringstid, indtil vi ved hvor pakken befinder sig. Kontakt os venligst på mail: info@woodenfactory.dk, hvis du ikke har modtaget din ordre. Husk at angive dit ordrenummer ved henvendelse. 

♡ Hvordan ændrer jeg min adresse? 
Det er muligt at ændre din adresse indtil din ordre er afsendt her fra. Hvis du har lagt en ordre og opdager, at din adresse er forkert, skal du kontakte os hurtigst muligt på info@woodenfactory.dk. Hvis du endnu ikke har lagt en ordre og har oprettet en bruger, kan du ændre din adresse under din brugerprofil. 

Retur
♡ Hvordan returnerer jeg en vare? 
Hvis du vil returnere en vare, så kan du nemt fortryde dit køb og sende varen retur til os. Når du modtager varen, har du 14 dage til at fortryde i (Læs mere i vores handelsbetingelser). Dette kan du gøre ved at sende os en mail til info@woodenfactory.dk Herefter har du yderligere 14 dage til at få sendt varen til os. Før du sender varen skal du være opmærksom på, at den skal være i væsentligt samme stand og mængde, som da du modtog den. Varerne skal desuden leveres tilbage intakt i den originale emballage. Manglende eller beskadiget original emballage kan resultere i, at fortrydelsesretten bortfalder. Når du fortryder dit køb, står du selv for returfragten. Det er dit ansvar at sørge for at pakke varerne forsvarligt ind, så de ikke går i stykker på vej til os. Det er vigtigt at du får dokumentation på, at din vare er afsendt, så du kan efterlyse den, hvis den ikke når frem til os. Tilbagebetaling sker hurtigst muligt efter vi har modtaget varen og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for fortrydelsesretten. Vi kontakter dig, så snart vi har behandlet sagen. Hvis der startes en refundering, vil du modtage pengene efter 2-5 bankdage på den betalingsmetode, du anvendte ved købet. 

♡ Hvad gør jeg, hvis min vare er defekt eller mangler noget?
Hvis din vare er defekt eller der mangler noget i din ordre, henviser vi til ovenstående spørgsmål: “Hvordan returnerer jeg en vare?”, så du kan læse om hele returprocessen og hvad du skal være opmærksom på ved returnering. Vi henviser i øvrigt til vores handelsbetingelser. Det er vigtigt at du kontakter os på mail, så snart du har konstateret en mangel eller defekt i din ordre, så vi kan finde en hurtig løsning. Send en mail til info@woodenfactory.dk og vedlæg ordrenummer samt billeder af problemet, så vender vi tilbage hurtigst muligt. 
Det er muligt at klage over fejl og mangler, som er opstået senest 24 måneder efter du har modtaget din ordre. Fejlen må dog ikke være opstået som følge af fejlagtigt brug eller have lidt overlast. Du skal klage inden for rimelig tid, efter du har opdaget fejlen. Vi dækker returfragt når du returnerer en defekt vare. Kontakt os venligst på mail: info@woodenfactory.dk for at modtage en returlabel. Husk at angive dit ordrenummer ved henvendelse. 
Vi vil forsøge at reparere din vare eller erstatte den med en vare magen til. Hvis vi ikke har flere varer på lager, bliver du tilbudt en returnering. Hvis du blot ønsker at få pengene retur, så angiv venligst dette ved henvendelse, da vi sigter efter din foretrukne løsning. 
Nogle gange modtager vi varer retur, som er angivet som defekte men som ikke har nogle defekter. Hvis det er tilfældet vil varen blive returneret, og der kan blive opkrævet et gebyr for fragt. 
 
♡ Hvad gør jeg, hvis min vare er beskadiget under transport? 
Hvis du modtager en vare, der er synligt beskadiget under transport, anbefaler vi at du nægter modtagelse af varen, så den automatisk kommer retur til os. Hvis du har taget imod pakken, er det vigtigt at du dokumenterer skaderne, så vi kan starte en erstatningssag hos fragtselskabet. Dokumenter følgende: Billeder af emballage, billeder af skaden på dine varer, billeder af hele varen og til sidst et billede af den påtrykte label. Du skal sende det til: info@woodenfactory.dk, så finder vi hurtigst muligt en løsning. 

♡ Hvad er status på min retursag? 
Når vi modtager en ordre retur, kan der være en behandlingstid på op til 2 uger. Du vil modtage en mail så snart din sag er færdigbehandlet. 

♡ Kan jeg returnere en vare fysisk?
Woodenfactory har ikke en fysisk butik og er udelukkende en webshop. 
Ved nærmere aftale kan der afleveres varer på vores kontor. 

Kontakt os på mail for aftale: info@woodenfactory.dk

Har du yderligere spørgsmål, så send venligst en mail på info@woodenfactory.dk